wtorek, 13 sierpnia 2013

Kumihimo

Dziś dodam bransoletki kumihimo, które udało mi się zrobić do tej pory. Z wyłączeniem jednej, której nie mam dokładnych zdjęć.
Najpierw zaczęłam od prostej bransoletki z 8 nitek. Potem idąc drogą dedukcji, dodałam kolejne nitki, z których stworzyłam tęczową bransoletkę :
Postanowiłam, że tęczowa bransoletka będzie prezentem dla mojej przyjaciółki Sandry, więc stworzyłam dla niej też drugą bransoletkę, wstawię tutaj jej dwa zdjęcia:

A dziś skończyłam tę oto bransoletkę :

Nie chciało mi się wyjmować aparatu, dlatego też zrobiłam swoim małym kompaktowym.
W gruncie rzeczy kumihimo nie jest trudne, cały czas robi się ją tak samo niezależnie od ilości nitek a także układu kolorów, który jest ISTOTNY jeśli chodzi o tworzący się wzór.
Nadal pracuję nad swoim pierwszym modelem, oczywiście relacja będzie również na blogu :)
Pozdrawiam Obserwujących :)

A jeszcze dodatkowo dołączam link do bloga swojej przyjaciółki Sandry, która namówiła mnie do założenia własnego (dlatego też tu jestem ; ) ) Wielkie dzięki Kochana!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz