piątek, 21 kwietnia 2017

poWielkanocnie

Witam się z Wami powielkanocnie. Zresztą dawno się tu nic nie pojawiało, ale postanowiłam postawić blog na nogi, nie wiem na jak długo. Zobaczymy.

Chcę w dalszym ciągu publikować swoje prace i nie tylko.
Dziś pokażę amigurumi jakie, udało mi się zrobić w ciągu ostatniego czasu. Długo nad nim siedziałam, parę razy prułam, żeby osiągnęło 30 cm musiałam dodać rządków a tym samym półsłupków, ale opłacało się, żeby uzyskać ten efekt.

Poniżej zdjęcie w jednej z dwóch kompletów ubrania.
 Jako, że ojciec dziecka jest fanem drużyny Bayernu postanowiłam również zrobić dla królika bluzkę. Oczywiście najmniejszych szczegółów jak np. logo drużyny brakuje, starałam się jednak zachować jak najwięcej szczegółów. Tak prezentuje się przód:
 A tak tył.

Pozdrawiam i zachęcam do śledzenia bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz